lördag 16 april 2011

Jag hatar Olympus ända in i själen

Ingen kamera = inga bilder :( men en ny är på ingång! Nåväl, det finns lite läsning för det (o lite stulna bilder fran Google);

Jag vet att jag sa att sömn skulle bristvara, men aldrig nånsin förväntade jag mig det här: bed-bugs!! Fem månaders resa o jag fick aldrig stå ut med denna hemska skapelse, men den här gången kommer jag tydligen inte undan. Henning å andra sidan - som för övrigt hade ett helvete med detta i Thailand (hihi) - sover helt obekymrat i sängen bredvid.

Så varför just nu? Jo, vi bytte boende! Det här stället bara aningen dyrare, men så många ggr mer lyxigare o bara 200m till stranden! Dessvärre så måste jag lägga allt lyx åt sidan för det enda jag vill just nu är sova i fred. Det är den största lyxen av alla. Så vi ska byta tillbaks till "El Disgusto Del Grande" aka "Banayasa Hotel" imorgon.

Nåväl, detta har inte hindrat oss från vågorna o den goda, billiga maten så jag är lyckligare än nånsin just nu. Jag t o m ett bett i ögat o skriver fortfarande bloggen blint med glädje.

Så fort jag får full syn igen ska vi även börja planera lite dykande o jag vet inte vad jag älskar mest; surfning eller dyk, men jag vet att livet inte kan bli så mkt bättre än så här.

// Gennaro

P.S. Tydligen har jag blivit kändis här på Kuta. Alla verkar känna mig tack vare denna hetsiga o håriga lilla italienare. Rätt roligt med tanke på att jag trodde att skägget skulle leda till trubbel o inte skoj.


1 kommentar: