onsdag 13 april 2011

Då var man tillbaka!! Det är inte en lätt grej mentalt att ta sig till andra sidan klotet, men förutom ett stöldförsök - medan jag sov -, lite turbulens, nasty ass toaletter o jetlag har resan hit varit smidig.

Jag är rädd för att sömn kommer bli en bristvara här, Bali är verkligen en party-ö. Om inte den höga musiken gör jobbet, så fyller raketer o stönande upp resten av kvoten..men det har minst sagt varit intressant! Vi har t ex upptäckt att européerna här på hotellet inte förmår att "leverera" i mer än nån minut, samtidigt som vår lilla favorit - den promiskuösa katten - blir påsatt av diverse hankatter med jämna mellanrum.


Henning är som vanligt lite mer magstark o lyrisk över att vi hittat ett billigt ställe. Jag däremot klarar inte av doften från den vedervärdiga toaletten, myrorna o den djupt befläckade madrassen. Jag ska låta Henning valsa runt i sitt ekonomiska välbehag en liten stund till, men sanna mina ord, vi kommer byta boende inom en snar framtid.


Skägget då? Jo, än så länge har bemötandet varit trevligt. En märklig företeelse är att jag inte kan gå i mer än 100m utan att nån hojtar “Hey Gattuso!!” Om än väldigt sällan, så har jag tyvärr inte kommit undan "Usama" heller...


//Gennaro Gattuso





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar