måndag 7 september 2009

Fysisk smärta möter ekonomiskt välbehag...o party!!

Tiden verkar rinna iväg här, alldeles för snabbt. Solen lyser upp vardagen, naturen ger i sin tur sinnet ro o jag har äntligen fångat fisk!! Jag har ärligt talat inget att klaga på. Armarna värker o fingrarna är smått uppsvällda men ju mer smärta jag känner ju lyckligare blir jag, eller mer korrekt: ju rikare blir jag! Det mesta har gått vår väg sen vi kom hit o det va länge sen jag hade någon form av flyt i livet. Jag kom hit med två riktiga tunga år i bagaget men det känns verkligen som att den lyckliga killen jag än gång var träder fram allt mer ju längre tiden går här.

På ett primitivare plan av bloggande så var det party i helgen. Hade riktigt kul ända tills vi betalade 300 kr på att åka in till stan...som hade festival..en bit bort! Så när vi gick in på stadens enda partyplace fanns det enbart en däckad alkoholist framme i baren o ett tomt dansgolv. Jag erbjöds en lugnare dans med en av grannarna på campingen, men that was it. En riktig burn med andra ord. Jag hade dock jävligt kul sen när vi skulle lägga oss..på min snarkande sambos bekostnad. Vore väl inte så konstigt att jag dedikerar det här inlägget till Henning, kunde inte bett om en bättre vän att åka iväg med...









// Kurre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar