torsdag 17 september 2009

Berget Hår Storm

Så, då hade man tillräckligt med energi för blogga lite igen. Har jobbat 12 h varje dag denna vecka o det kommer hålla i sig fram till söndag, vilket är kempegreit! Dessutom verkar flytet hålla i sig, fann en hundring igår!! Inte så mkt tänker ni, men en gratis pizza tänker jag =)

Har klippt håret på Henning så ytterliggare en gratis pizza finns att hämta, men den stora nyheten är att jag har klippt en tjej med en skitsax! Resultatet blev galet nog bra!

Sen besteg vi ett berg, o det har haft sina efterföljder. Har fan känt kramp i framlåren hela veckan (Tips: Jogga inte nerför berg). Dock var berget typ 700 m högt, så bragden känns väl lika tuff som att cykla med "bara" en hand på styret. Det enda jag fick ut av detta var alltså att min kondition suger.

Låten just nu: Soup - Ambitions...Cover på Donkeyboys "Ambitions"

// Shäz


Att man befinner sig en 150 mil norrut från lugna Linköping har märkts i veckan då feting stormen drog förbi. Folk under 60kg rekommenderades att stanna inne. Vi balla dock inte ur utan gav oss ut i sann discovery storm-hunter anda. Med en 25m/s blåst och spöregn blev det en kort visit ute på camping piren. Jag var självklart tvungen att testa en rush i medvinden där till och med självaste Usain Bolt hade skitit på sig om han sett den speeden jag fick upp.

Helg på ingång, och som den är efterlängtad! Ska bli ruskigt skönt med lite slappande och lite partaj med resten av svenskkolonin här i Bjerka efter en minst sagt maaaaaaasiv arbetsvecka.

//Henning













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar